Garantia Produselor
Acest website este oferit clientilor / vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este sau asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.florariafloriindar.ro, in urmatoarele conditii dovedibile: flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate / vestejite, fori rupte, aranjament deteriorat, recipient rupt, recipient sparte), livrare neconform specificatiilor de reteta / continut poza. Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: "nu imi place", "nu mi se pare realizat corect" sau pentru o eventuala pierdere a documentelor incluse in colet de catre transportator sau destinatar (astfel de situatii se rezolva prin relivrare document si un cadou de scuze din partea Floraria Flori in Dar) etc. De asemenea, in cazul in care un client semneaza pentru conformitate la livrare, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri sau a unei poze preluate de alte florarii (manopera poate diferi, materialele de lucru si calitatea florilor), se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare, decat legate strict de prospetimea florilor. Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii.
CONDITII GARANTIA BANILOR INAPOI: Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate (in conditii bune pentru produsele perisabile si in maxim 24 de ore de la livrare si in ambalajul original pentru produsele neperisabile), alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9): factura, felicitare, cutie, vaza, instructiuni, cos, burete, flori, ciocolata, urs de plus, vin, sampanie (produsele consumabile / alimentare in varianta sigilata, in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Clientul poate beneficia de garantia 100% a banilor inapoi, conform legii in vigoare, insa nu poate solicita si compensatii suplimentare. O data oferiti banii inapoi, responsabilitatea website-ului https://www.florariafloriindar.ro fata de client si contractul dintre client si website considerandu-se incheiat. Garantia 100% a banilor inapoi nu include si taxele bancare. Anumite banci / canale de plata retin taxe si acestea nu vor fi suportate de catre Floraria Flori in Dar, ci fiecare parte isi va suporta taxele bancare.
STOC: Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca anumite produse pot diferi precum marca, coloristica ambalaj si forma cutie.
DENUNTARE UNILATERALA: Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie ART.9 si 10 pentru reclamatii livrare si returnare produse, ART. 11 pentru anulare comenzi.
Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.
GARANTIE PRODUSE: Produsele comercializate pe www.florariafloriindar.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil : flori / plante / trandafiri criogenati sau conservati. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 4 zile mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta produsului. In cazul trandafirilor criogenati sau conservati, nu se ofera garantie, acestia necesita a fi pastrati conform instructiunilor primite pe eticheta de produs comanda. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15 zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.
Suport clienti Luni/Vineri 8 - 19, Sambata 8 - 16, Duminica 8 - 14
0773 724 140 office@florariafloriindar.ro